סקר TGI: הזינוק באחוז מאזיני "קול חי" נמשך

אבי יעקב No Comments on סקר TGI: הזינוק באחוז מאזיני "קול חי" נמשך

נמשך הזינוק המבורך בהובלת קבוצת "קול חי" את שוק התקשורת החרדי. מנתוני סקר TGI המתפרסמים הבוקר להאזנה לרדיו, שוב קבוצת "קול חי" ממשיכה להוביל באחוזי האזנה, וממשיכה בעלייה מרשימה מהמחצית הראשונה של שנת 2022 קול חי – 6.9% (זינוק מ-4.9%) קול חי מיוזיק 6.4% (זינוק מ-4.5%)

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממשיכים להוביל ואף רושמים עלייה: מנתוני סקר TGI המתפרסמים הבוקר (שני) להאזנה לרדיו לחציון שני של שנת 2022, עולה כי נמשכת מגמת העלייה בנתוני ההאזנה לתחנות הרדיו מקבוצת "קול חי", שמובילות את ההאזנה בקרב הקהל הדתי והחרדי.

על פי הנתונים, אחוז המאזינים לקול חי עלה ל- 6.9%, לעומת – 4.9% בסקר הקודם. תחנת הבת "קול חי מיוזיק" רושמת אף היא עלייה מפתיעה ל- 6.4% לעומת 4.5% בסקר הקודם.

אחרי "קול חי" ניצבת תחנת כאן מורשת של תאגיד השידור הציבורי עם 5.4%, לעומת 3.7% בסקר הקודם, ולאחריה, 'קול ברמה' עם 4.8% וקול פליי עם 4.6%.

ממשיכים להוביל: קבוצת "קול חי" עם 10.2% האזנה במגזר

מנכ"ל קבוצת "קול חי", אבי רוזן אמר בתגובה לפרסום הנתונים: "תודה לה' שזיכה אותנו בשליחות החשובה עם אנשים נפלאים ומקסימים שעושים עבודת קודש. זכינו להמשיך להיות המובילים במדיה החרדית והדתית גם במחצית של השנה הזו. זוהי זכות גדולה להפיץ תורה, אמונה, אקטואליה ומוסיקה למאזינים הרבים שמצטרפים אלינו כל הזמן. בעז"ה נמשיך בשליחות החשובה עוד שנים רבות, ונגביר עוד ועוד את שידורי התורה, האמונה והשמחה למאות אלפי המאזינים".

אבי רוזן הוסיף: "שתי התחנות – קול חי וקול חי מיוזיק, זוכות לשיעורי האזנה גבוהים משנה לשנה. עם ישראל צמא למידע אמין ולתוכן יהודי איכותי, לצד שידורי מוסיקה נפלאים, ומכאן התודה והברכה לבורא עולם שזיכנו לכך, יחד עם הצוות המקצועי, האחראי והמסור, שעושה מאחורי ולפני הקלעים את עבודת הקודש והשליחות של הפצת התוכן היהודי והאיכותי".



0 תגובות